.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای شهرستان ساری:
خط لوله دامغان به مازندران سبب آسیب ساخت و ساز هولار می‌شود
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری گفت: انتقال خط لوله گاز دامغان به مازندران ساخت و ساز در پائین هولار را آسیب می زند.

به گزارش شمال نیوز، سید حجت الله هادیان اظهار داشت: انتقال خط لوله گاز كه از استان سمنان و شهر دامغان به مازندران كشیده می شود و از پائین هولار كه نزدیك ترین شهر به مركز استان می باشد و در 12 كیلومتری ساری واقع است در حین عبور خط از محدوده شهری پائین هولار می گذرد باعث می شود كه ساخت و ساز در این شهر مورد آسیب قرار بگیرد.

وی همچنین گفت: در گذشته نیز دكل های فشار قوی برق در حریم شهر پائین هولار عبور كرده كه برای خود دارای حریم خصوصی است و مشكلاتی در ساخت و ساز شهری برای شهروندان و انجام برخی از پروژههای شهری ایجاد كرده است حال اگر خط لوله فشار قوی گاز در حریم پائین هولار عبور كند با توجه به اینكه خط برای خود دارای حریم اختصاصی است بسیاری از پروژههای شهرداری را با مشكلات عدیده ای روبرو می سازد.

شهردار شهر پائین هولار سید عزت الله هادیان و دیگر اعضای شورای شهر پائین هولار نیز به اتفاق خواستار كمك استاندار و همچنین معاون عمرانی استانداری و مسئول دفتر امور شهری و مهندس دامادی و دكتر شجاعی دو نماینده شورای شهر ساری در مجلس شورای اسلامی كه در راستای تأمین عمران و آبادانی این شهر خدمات ارزنده ای داشته اند، شدند.

همچنین در این امر مهم نیز تمهیدات مناسبی را به همراه عرب مقصودی مدیر كل گاز مازندران و جواد واحدی فرماندار ساری معمول دارند تا در آینده این مشكل گریبانگیر مردم شهر پائین هولار نشود كه موجب می شود بخشی از درآمدهای شهرداری از بین برود و بسیاری از پروژههای شهری نیز با مشكلات عدیده مواجه شود.

اعضای شورای شهر هولار خواستار توجه مسئولین استان و شهرستان در تأمین عمران و آبادانی این شهر شده و نظر به این داشتند كه باید بودجه مناطق محروم برای این شهر در نظر گرفته شود.

شورای شهر و شهرداری این شهر از بودجه بسیار كمی بهره مند می باشد و لزوم اختصاص اعتبارات ملی برای اجرای پروژههای مختلف عمرانی و خدماتی این شهر اجتناب ناپذیر است.

انتقال سیستم خدمات رسانی گاز از مسیر سمنان به مازندران نباید موجب خسارات به شهروندان شهر پائین هولار شود استانداری مازندران باید نگاه ویژه ای به این شهر داشته و همچنین فرمانداری ساری نیز توجه لازم به این شهر را مبذول دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.